تنها خدا...
عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم
درباره وبلاگ


خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم. دکتر علی شریعتی بعضي از دوستان گرام مجبور كردن تا بگم گه من يه پسر هستم با نام مستعار ترنم البته خودمو پشت اين نام مخفي نكردم فقط نگفته بودم كه پسرم ولي پسر هستم دوستان

پيوندها
همه چیز-همه جور
چيک چيک دلهاي تنها
سرگرمی با چاشنی پرتغال
عاشقانه هایتان شیرین
عشق تنها
بازاریابی و تجارت اینترنتی
تو مال منی ... من مال توام
تک درخت عشق
کلبه تنهایی من
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم و آدرس tmasti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
ترنم

آخرین مطالب


 
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:خدا,عشق, نفرت,خنجر,دوست داشتن,, :: 16:57 :: نويسنده : ترنم

یادمه همیشه بهم میگفت برو من پشتتم

ولی منه ساده هیچوقت فکر اون خنجری که پشتت قایم کرده بودی رو نمیکردم

یاد اون حرف مادر بزرگم افتادم که میگفت

اگر با گرگها زندگی میکنی زوزه کشیدن را بیاموز چون ما در روزگاری زندگی میکنیم

که تنها خدایش از پشت خنجر نمیزند

 

کسب درآمد اینترنتی

 

 



عاشقانه هايم را از پوست شفاف تو مي گيرم عاشقانه هايم را از پوست شفاف تو مي گيرم

نظرات شما عزیزان:

aghil
ساعت16:32---11 ارديبهشت 1391
سلام
من بعدا ز ظهرها وشب البته نه هر روز میام تو وب
شاید وقت بیکاری من و تو یکییه که گفته بودی با هم آپ و آنیم
به هر حال ممنونم که اومدی


aghil
ساعت23:00---10 ارديبهشت 1391
سلام اهل دل
خوب بوئ ممنون که سر زدی
شب خوش


aghil
ساعت17:27---10 ارديبهشت 1391
بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم جز برای مهربانی خودت.
آپت عالیه...
من هم آپم
منتظرتونم.


مهسا
ساعت10:08---10 ارديبهشت 1391
سلام ترنم جون
خوبی عزیزم اومدم ها آپم بدو بیا خوشکلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: